2 cool 4 school!

Slutade tjugo över två idag :) ...... ELLER INTE..
Eftersom no provet var när jag var i gbg var jag tvungen att göra det sen efter det skulle jag göra omprov i projekt&företagande (y)
Så när alla gick hem tjugo över två fick ja sitta kvar inne å titta ut på de fina vädret då ja kunde varit ledig..men naturkunskapsprovet gick iaf bra !
min lärare: Men det här ser ju bra ut louise,riktigt bra! syns att du har pluggat
my self: ja vad bra då, joo jag har ju det ..

hah my ass heller, pluggade lite på rasterna idag eftersom ja hade fult fokus på projekt&företagande provet som också gick väldigt bra men fick så himla ont i händerna eftersom ja e så van att jobba med datorer i skolan hah :)

och eeeh.. jag vet inte om de är olagligt att vara såhär sexig i skolan?






tror det är oliagligt !

Kommentarer
Postat av: johanan

amen fyfan vilken bild! tack för den... jätte tack...

2010-04-15 @ 11:26:24
Postat av: Anonym

varsågod !! jätte varsågod....

2010-04-15 @ 14:08:03
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0