förlåt vad sa du?

.. jag tänkte på hästar.
haha dagens fakebook grupp :D
gillar att facebook har så mycket smeknamn, fuckbook, fakebook, famebook, fittbook.. haha nej men ah. vi säger så..


Nationellt prov nyss å det var bus bus bus enkelt! Min story var great, undra va min lärare tänker när hon läser den " i'm not gonna turn your apartment upside down" .. hahaha vad tänkte jag på..

bad news btw!! Har haft hosta hela morgonen å börjar bli sjuk :( Sitter dock på balkongen nu å de e ju inte lika varmt å skönt som igår så kanske borde gå in ?

kul.. utelåst på balkongen.. dörren blåste igen.. Har inget handtag på insidan så vet inte hur ja ska få upp den..
det är så kallt! vänta..
nej det går inte. hahahaah !
mitt tragiska liv alltså! vafan skulle ja ut här å göra?
aja.. annars då?
Nej men måste få upp den jävla dörren!
2 min senare så har ja äntligen fått upp den!! :D:D:D
Tror jag ska avsluta här.. hahah vilken händelse..

satt å gjorde dessa fina grimaser när dörren slog igen..

det börja klia på näsan...

SCOOOOOORE! I'm inside!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0