- jag överlevde fredagen den 13.


Igår var det fredagen den 13, det brukar vara den enda dagen på året JAG har TUR. Jag är ju född med min otur å har ett åskmoln över huvudet hela tiden! Men fredagen den 13 "otursdagen" har jag tur??!?!?!
Japp, ja var så kaxig å sa till en kompis också att ja hade klarat allt galant å allt hade gått som smort hela dagen.. fem i tolv FEM MINUTER KVAR tills denna dag var över knäcker jag höften.. så nu haltar ja som en halvstekt uggla eller någe..

Ensam hemma kväll ikväll åhååå, ska man ta de lugnt eller bjuda hit lite vänner å dricka lite gott gott på balkongen kanske eller ska ja ut på röjparty!??! Gör mig i ordning iaf så får vi se vad som händer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0