- one night to be confused.


Såhär såg lojsi ut idag.

Ja men så skoj att man cyklar till dansen så får man reda på att ingen tränare kunde ha oss så vi fick ha salen för oss själva för att öva på lite.. hur ska vi kunna öva när terminen inte ens har börjat å vi inte har lärt oss någon dans än?!?!
Nepp så imorn då blir det volleyboll å så får jag hoppas att ja får iordning på alla mina träningstider för nu äre bara huller om buller med allt ! :o

Nu ska jag sova för imorn måste jag upp tidigt har matte åtta på morgonen sen håltimma till tjugo i tolv sen håltimma efter den lektionen å så håller min dag på fram till klockan fyra -.- men men bara att bita ihop.

Nu signar jag ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0