- varför existerar IKEA?


lovely bild från spanien(y)


Varför existerar ikea? Jo de kan ja berätta för er, IKEA existerar för att gamla tanter som din mormor tex. ska kunna ha nånting att roa sig med. IKEA är ungefär som ett nöjescenter för ensamstående mammor eller tanter ungefär som clas ohlson å elgiganten för gamla farbröder..

Jag är i alla fall värd ett pris efter att ha varit med min mormor på ikea! Hon är väldigt negativ om man säger så och ska titta/klaga på allt å alla.. men ja behövde ju en lampa som sagt!
Ut från ikea vi går, utan lampa men med en korv i handen ( jag som hatar korv? ) iaf.. in i bilen å vidare till marieberg.
Ut från marieberg vi kommer med ingen lampa den här gången heller, vi ger upp.

Nu så ska ja snart ge mig iväg till mikaela för vi ska ha "vänner" maraton ikväll tänkte vi fast ja är mer sugen på att hitta på nånting som typ pyssla eller.. leka nån lek haha vi får se !

göttkött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0