- you lost me.




Åkaj. Såhär har jag då sett ut dom senaste dagarna jag varit hemma å inte bloggat! Fy skäms.
Lite nya goa grejer ja har med mig hem från spain som tex. mitt coola buzz lightyear armband, säger bara MOT OÄNDLIGHETEN Å VIDARE!

Igår var jag på staden med prutten johanna, gud vilken idiotisk tjej .. ååh att jag ens umgås med henne.. men aja ibland får man stå ut med pruttar med henne.

Nu ska ja snart träffa en till idiot (mikaela) å sova där, jag är ju den enda vettiga personen på denna jord iaf?
nej men nu måste ja gitta walla å pack my baaaag.

PUSSELIPUSSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

finfinfin kofta, vart har du hittat den ? :)

2010-08-03 @ 16:57:10
URL: http://hannahforsman.devote.se
Postat av: prutten johanna

hahaha!

i know u love me :*

2010-08-03 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0