- kissikissimjaaao


BABE är grym på gitarr! Och raawr vad han passar i hög midja..

nu ska vi se.. i helgen har jag; ätit, myst, ätit, druckit, myst, skrattat, ätit, myst.. har jag missat något? JO ! jag har myst, ätit, druckit och skrattat också! :)
käkat saffransglass har jag också gjort!

Idag så fick man säga hejdå till både emil och micka, hur ska jag klara mig i tre veckor utan dom?
jag och mickan som ses varje dag, 3 fucking veckor utan varandra, vi har mycket att ta igen sen när jag kommer hem, JUST SO U KNOW BITCH<3 minst 3 smisk på rumpan om dag går du miste om som jag måste ta igen!

Nej nu måste jag fortsätta med packandet och sen ska ja visa er mitt nya husdjur som jag köpte idag.. NICE'BAJS.

chatnééééééééé

Kommentarer
Postat av: Felicia

shiet vilken söt kille du har hittat lojsiebooi! så glad för din skull :)

NU först har jag ju hittat ett riktigt bra kap, då vare ju dock dedär med att han e yngre än mej.. men ja, aja :p

de verkar så himla lätt för dej.. :)

2010-12-14 @ 13:22:42
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0