- fruwwleh buwwleh!




Moster =)

Mamsi ! =)

Igår morse så åt jag frukost på "bara vara" med min moster och min mamsi !
Kändes som om att man var utomlands för det var så varmt å det ser verkligen ut som en utomlands servering, njöt så !
Efter det vart det lite shopping , 2 par skor å en till grej köpte jag, NI SKA BARA VETA VAD DET ÄR !:o
Lägger upp vad det är sen, lite förvånad själv att jag vågat ge mig på en sån men den är sten cool! tror jag?

På dagen så spelade vi volleyboll i kokande värme men de höll bara till klockan fyra då vi drog hem till mig och tittade på holland - brazilien, säger bara HOLLAND!:D
Efter matchen drog vi ut och spelade volleyboll igen och käka pizza! Sen vart det filmkväll hos mickan ! :)

Snart kommer ett inlägg om denna dag,... spänningen lider.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0