- midsommar!


Har piffat upp min firefox! coolt va ?
gaga <3333 .. fast de borde varit honey B med också!

Godmorgon alla små kycklingar !
Midsommar idag weyyyyyy, vaknade halv åtta (om det inte var tidigare) av att mina föräldrar sprang runt å härja...kan man inte få njuta av sin skönhetssömn eller?! Tydligen inte.. men nu får jag iaf njuta av att vara ensam hemma hela helgen .. å ni vet vad som gäller

3...2...1....SCORE!!!!!!!!!!!

Men nu ska jag göra mig i ordning och packa lite får se om ja hinner slänga in ett inlägg innan jag åker.. som ja förmodligen kommer att hinna, annars får ja önska er en trevlig dag å hoppas ni får massa flabbanfall å massa kyssar.. eller nåt?

KÖSS  !

Kommentarer
Postat av: Patrik

jag hittade ett tema till firefox som det var typ ögon som blinkade på XD det var ascoolt men tyvärr är den datorn i skolan :/

2010-06-26 @ 14:26:03
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0