- old pictures.


Min bror.

Pappa

Jag

jag och en kompis i spanien. skulle paddla å satt mig mittemot henne..

Jag och linnea<3

Emil och jag

jag och emil igen! :) älskar denna bild!


mamma å pappa , oh my gosh.

jag med mina fina toffsar å pappii
jag och min syssling rebecca i finland, muuuumindalen:D

jag gifter mig med mamma å pappa...

hövdingen lojs


Tände stearinljus å drack kaffe med hela familjen å titta på gamla bilder, roligt roligt!

Yesterday was awesome, kinda kinky. hahanej skoja , coozy is the wooord.
var lite manlig eftersom ja kolla på hockey å drack öl, å sedan fotboll !
alltid nice med mysigt besök också!

Nu ska jag göra mig i ordning för nästa blogginlägg .. hahah BAJBAJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah oh yeah!

veeryyyyyyyyy

2010-05-23 @ 23:46:52
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0