weird night.

Först middag hos waerner med thailand gänget, trevlans.
Sen tog jag en taxi hem då chauffören frågade va ja skulle göra på kvällen å frågade om han skulle höja musiken å ja typ aa visst, så satt å dunka sexy bitch med chauffören.

Sen när jag kom hem så ringde jag (TURK)  kimsi (JD) och då drog ja till stadsparken för att träffa han där.
Så senare drog jag å kim å carl hem till mig å tagga tv-spel då jag verkligen ägde för ja är så manlig, sen kom henke å hans friend klara å de var trevlans!

Men kul också att när ja börja cykla så börja de låta som en gräshoppa , så ja stanna å börja sparka på cykeln för vem vill ha en gräshoppa på cykeln right? sen visade det sig att de var bara cykeln som var lite osmörjd å det blev jag mobbad för.

Men nu ska jag sitta här i min ensamhet eftersom mamma å pappa är ute å ja har inget mysigt sällskap .....tyck synd om mig.
natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0