- kära örebroare. ( och ni andra också ) .


IDAG HAR JAG .... FIKAT ! ( som vanligt med mikaela, glad är hon också att få se mig som ni ser hehe ) och på bilden så ser ni uteserveringen på mitt favorit fik å eftersom min favorit färg är lila så gillar jag detta fik... haha gay i know..

Sen så nu på kvällen ska ja gosa ner mig i soffan å ha teverejs eller.. ska inte ljuga .. har redan gosat ner mig i soffan å har börjat med teverejset ! Sen ska ja poppa popcorn å ha på grillkrydda för de är så gott, ni som inte testat det ... TESTA!

Började med ullared, alltså gud vilket program, HAHA. de finns människor till allt verkligen..
Nu sitter jag å taggar till " lite sällskap" med filip å fredrik, dom två alltså, de är mina tv gudar !

aaa men tjarå!

Kommentarer
Postat av: TWINS

härligt =)

2010-09-07 @ 08:55:52
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0