you don't have to like me, i'm not a facebook status.

(*sid i ice age dialekt* - oh sexiiiii ladyy , me handen sådäj på pannan värsta bruuuden assaaaaa ba softar sådäj  fiiiiint)
sitter här i väntan på att min underbaraste, bästaste,gosigaste,fiiiinaste, raraste, omtänksammaste kille ska sluta jobba så han kan ringa och ja får höra hans ljuva stämma<3333....
nämen när man pratar om trollen, NU RINGER MIN FINA!.......
nej nu la han på:( men ringer upp snart :D
och ja baby ja gjorde som du sa, jag pussade mig själv i spegeln för dig :)
så nu ska ja avrunda detta fort,
blev anställd på radiodays idag, så nu har jag jobbbb!! Ska bli så roligt :)

....NU RINGER HAN :D
stackarn han säger att han har ont i huvudet :(
fan han låter trött.. vill inte lägga på än så babblar på lite extra(a)
nej nu får ja dåligt samvete nu måste ja få låta han sova..
nu har vi lagt på:( bäst att sova så går det fortare tills imorn då vi pratar igen...och ja jag är besatt av honom :)
godnatt fnatt patt ratt tatt hatt katt latt patt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0