breakfast time.

Känns rätt bra när man vet att Emil inte har internet för då kan han inte gå in och kolla min blogg för skulle han se detta inlägg skulle nog inte jag ligga så bra till ...
"men varför lägger du upp sånna bilder för"
"usch"
osv.. ja ni förstår killar, de kan inte bjuda på sig själv helt enkelt...de ska alltid vara så petiga med bilder.. eller?
han är ju så vacker på alla bilder även fast han har roliga miner på de flesta men, det är ju sådan han är ..
Ja i söndags hade jag gjort frukost på sängen till honom och så kommer jag in och väcker honom och så tittar han på mig å säger "faan trodde jag hade försovit mig, missat tåååget faan" å sen somnar om..
ja de var ju roligt bemötande man fick!
han uppskattade det tillslut iaf, (tur för han!)
Idag så var jag hos hjärtläkaren och fick reda på att allt såg jättefint ut och att mitt läckage hade blivit mindre, så nu är jag superlycklig!
All skola är snart över och på måndag rör jag mig till göteborg!
livet går fint nu!
nej nu ska ja sussa, nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0