it hurts.. so bad!

Ont i rumpestumpen som satan efter den där jäkla kanot paddlingen idag, skulle paddla in till stan från hästhagen!? :o
å vi var jag johanna å shewit i en kanot å ja var fan den enda som paddla.......

Sen har ja ont i ryggen..å ont u huvudet eftersom ja slog i alvas skåp igår å sen har jag ont i knäet från dansen å så är ja trött så ja gråter, skratttar å är tjurig på samma gång!

Ska nog gå å lägga mig tror jag.. MEN en grej som e nice är att nu är spanien bokad.. så yes det blir spanien två gånger i sommar, nu har vi bokat 8-29 juli!


lite bilder på där vi ska bo å sen på mig hur jag stekte där förra året å som ja har gjort alla 15 år innan också! :D

Inte världens lyx ställe men vi bor centralt med pool 6 bäddar så ja kan ta upp mycket plats! å ett trevligt kök å badrum är alltid nice !

Nu ska jag sleepa  natti! =)
och sen så vill ja bara säga .....
PUSS!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0