old times.


7'an, a la king or what?

kumla badet med max å addsi , åttaaan?



nian!

8an?


haha var osäker på om ja ville lägga upp denna bild eller inte.. men .. okej ja va kanske lite fjortis i 7an..


"sunshine in hell" det var ju då jag som var sunshine i bandet..

haha typ sexan? platt som en pannkaka!


mi hermano y yooooooo, 8aaan

daaaamn , sexy bitch! HAHAHAHAHAHA

nerja, 07?


Tror dessa bilder får räcka, vågar nog inte lägga upp fler haha!
Jag säger såhär man lever ju bara en gång så man måste ju bjuda till lite ibland å eftersom ja e döö trött å har tråkigt å roar mig med detta kommer ja säkert ångra mig imorn bitti!
Men nu ska jag iaf gå och lägga mig !

ploppgalopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0