- back together.


Igår kväll var jag så rasande på mamma för hon hade slängt mina skokartonger, men ja fick henne att berätta var dom var! Dom låg nere i containern!! Så jag gick ner å rotade i den och fick känna på hur det känns å vara uteliggare, rätt så skoj faktiskt. Haha desperat som man är har jag nu fått tillbaka dom!

Ingen ger sig på mina samlingsgrejer igen!

Ikväll blir det mys med hjärtat som kommer hit och han tror han ska vara här tills på söndag fast jag fundrar på att kidnappa fanskapet med till thailand =)

heeeeedooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har frågestund i min blogg som avslutas ikväll,

gå gärna in och ställ en fråga eller två om du VILL! :)

http://wictoriapersbrandt.blogg.se/2010/december/5-december-1.html#comment

2010-12-12 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0