- tjurig som ett as.


- skaffat mig ett nytt husdjur och lite löv som den kan käka på.
För er som inte vet så samlar jag på påsar, prislappar och skokartonger.. Vet att det låter weird men jag har det som prylar för att inreda mitt rum. Idag när jag kom hem så var två av mina skokartonger borta.........DÅ VART DET KRIG KAN JAG SÄGA!
Min mamma har alltså slängt dom så nu är det upp till henne att fixa fram dom! Jag är rasande och hon har nu förstört min dag, vi som skulle fika å ha det trevligt med tanke på att vi båda har namnsdag idag.. men NEPPPPPPP!!

Så ända fram tills nu har det varit en toppen dag! Dock en jävla massa träningsverk -.-

Kommentarer
Postat av: Felicia

JAG VILL OCKSÅ HA EN DÖD RENHUVUD!!!!! vaaaaar?

2010-12-09 @ 22:12:36
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/
Postat av: hiba

ååh gilla!

söt du är som samlar på sånt

2010-12-10 @ 13:14:27
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0