oooohyeah, she is back.



haha smexi med mina två myggbettt som sedan svullna upp som två feta berg;o



man måste smörja in sig..



picknick på stranden på mors dag! :)




tycker de var dåligt med juice .

Efter en lugn vecka i spanien är jag nu hemma, veckan kändes som en månad å längtade hem efter första dagen.. de var molnigt å kallt men i slutet på veckan sken allt solen å lite färg fick jag iaf!!
CAN CAN CAN CAN U HEAR IT?
oh oh oh oh oh can u hear it ????...OOOOOOOH '
SCOOORE!


Kom hem igår så drog jag direkt till mickis oo sooov dear! skojsiigt.
Ohhh nu så ska ja göra en grej.... moahahaha nu e ni nyfikna vaaa?!

adios.



Kommentarer
Postat av: Miiiiiiiiickan

buhuuu du hörde inte av dig:( haha :D nee, men som sagt du har ditt band kvar här ;) <3

2010-06-03 @ 11:41:06
URL: http://mikaelaweller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0