liiiiiiiiiiiiiiiiiiivet<3

idag grattar jag min bästavän och min broder på deras födelsedag!
Har fixat presenter och imorn ska ja fixa en till present till en underbar person, guess whooooo!?!?!?
Nu ska vi grilla på ballen och njuta av det underbara vädret eftersom ja stått inne och jobbat hela dagen och ska göra imorn också men sen blir det iväg på kalas och det kommer att bli aaaas!
Att vara på asfalt igen känns konstigt efter "lång" tid i mellerud, har invigt stället ordentligt nu med våffla med korv, har också spenderat mycket tid i "skog" och i båt och i trähus och jag har faktiskt börjat gilla skog! VAD HÄNDER?
han är så rar min pojkvän ska ni veta som tar mig ut sjön med båt och lagar mat och fixar frukost på sängen och allt vad han gör för mig och så är han så jävla manlig!!! MANLIGT SKA DET VA<3
Nej men som sagt är så himla lycklig just nu, jobb, sommaren är på väg, fina vänner, familjen är go och glad, och puss på min mamma som är absolut världs bäst! Och till sist men inte minst, KÄRLEKEN är great!
PUSS OCH KÄRLEK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0