who you are.


på den översta bilden har ni meeeeeej å på andra bilden har ni meeeeeej och på dom andra sex bilderna också.
Dags att börja uppdatera mer. VET ATT NI VILL HA MER AV MIG :D:D:D:D:D
nej nu ska ja sluta med ironin. haha där var jag ironisk igen.. så jävla skön

oj herre min skapare vad klockan är mycket! Jag som skulle duscha.. och läsa.. nej skoja skulle ja inte.. men jag skulle ha en skön kväll så är den över, typsikt-.- Bara att lägga sig inför skolan igen då imorn "yey"

Nu ska vi se;
Pennfodral - CHECK
Penna - CHECK
Sudd - CHECK
Block - CHECK
Frukt - CHECK

.... skulle inte tro det va?

Data- CHECK
laddad? - CHECK
Kläder inför morgondagen - CHECK
"skol"Sminkväskan packad - CHECK

...That's more like it.

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0