- händelserik dag!


Denna dag började med att man blev väckt på morgonen av mikaela som hade gjort i ordning frukost, riktig fru, det ni grappar!
Efter Mikaela hade lämnat mig ensam här hemma så gjorde jag mig i ordning för skolan och allt gick som smort.. until! ... när jag hade borstat tänderna såg jag munskölj stod på handfatet så ja spruta i lite i munnen å de var just då jag kände att de inte smakade som vanligt, spottade/sprutade genast ut skiten och tittade på flaskan. Inte konstigt att det smakade annorlunda när det var handsprit! Men nu jävlar lär ja vara ren i munnen långt framöver!

Dagen fortsatte som om att ingenting hade hänt.....eller?
PLÖTSLIGT HITTADE JAG MIN CYKEL! åh min retro som varit borta i några månader nu är äntligen tillbaka och snart redo inför en cykelsommar.. ?

Dansidansen är igång igen kult o kult. OCH TILL SIST MEN inte minst, så ska ni veta att imorn blir det en tur till lund/malmö med mikaeliaaaaa för att spendera lite pengar..

over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0