fashion show.


SUPERSKOJ HELG!!
Gick modevisning i lördags för RADIODAYS, gick fint förutom att ja hamnade på halva trappsteget i rulltrappan så var nääära på att ja ramla men jag räddade det snyggt (hoppas ingen såg)

Men fyfan vad kul det var, loooove it!
Idag var jag på en mode-show, tant kläder dock-.- men skoj att få träffa bellis :)

och eftersom ja är så jävla cool har jag inga bilder från modevisningen eftersom ja hade ingen förutom morfar å mormor som var där å tittade på mig så de är surt, men ska försöka luska fram några!

Nu blir det att ladda inför en ny vecka med nya möjligheter, Imorn har vi kundmottagning i skolan samt på tisdag, och på torsdag blir det avfärd till min LOVERBOY!!!!!

godnatt. jag är en katt..

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vilken tid på tisdag? :)

2011-03-28 @ 17:36:47
URL: http://mikaelaweller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0