just stop for a minute and smile.


Idag har jag filosoferat väldigt mycket och bett till gud. HA SKULLE INTE TRO DET, har fan knappt tid till att kissa-.-
Och då kanske ni undrar "vad har hon gjort idag egentligen?"
En lektion i skolan sen när jag kom hem så städade jag och dammsög vardagsrummet för min bror gör ju inte ett skit här hemma, sen så skulle ja vara här när en kille skulle komma hit å installera nytt surround ljud. Sen så skulle jag på dans å efter dansen ja då fick jag gå och handla å sen laga mat. Sen ska ja hinna duscha (lyckades somna i duschen för ja var så trött) och städa i rummet igen för ja stökade ner innan dansen .. Nu är klockan elva och ja ville sova för två timmar sen redan men nu får jag äntligen sova, då kanske ni tycker ja är en idiot som bloggar men det är jag ju också?

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0