- daaaaaaaaaance <3.



idag "satt jag på" blondinbella" ....haha


Nu är jag hemma igen efter att ha bott hos mikaela sen i torsdags!
Kräftskivan igår vart lyckad lägger upp bilder från den sedan..
Idag så har jag varit på stan med felicia och de var muy trevligt, vi skulle sätta oss vid slottet men de var så smustigt så felicia gav mig denna tidning att sitta på!

Efter det var det dans, säger bara svett, skavsår, mjölksyra, träningsverk, ont i rumpan - fötter å handleder det betyder ju att dansen är igång igen! Så de är bara å vara påt imorn igen! :)

Imorn äre sista lediga dagen på sommarlovet oh my fucking god vad jag ska dega ( ja egentligen inte.. )
Stan med mickan sen träning. . hard workwork..

nattelinatttt!

Kommentarer
Postat av: lilo

e du släkt med joline efraimsson ?

2010-08-23 @ 18:16:12
URL: http://liloflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0