- I think he hates me deep down, I know he does. He wants to erase me


Heiiii alla gullepluttpruttpulligullisaaaar!! .... ah fast ne inte riktigt min stil...

Jag har inte så mycket att säga om denna dag mer än att jag har haft fyra timmar "manikyr" eller tre rättare sagt, vi skulle ha fyra men när det var en timma kvar var våran lärare trött i huvudet så vi fick gå ! haha.
Johanna och jag kommer att jobba tillsammans på denna lektion å kan säga min naglar kommer bli så tjusiga så!
Sen visst har vi fiiiiiiiiiiiin matsal or what ? okej detta är dock nere i källaren men de vart fortfarande fint ! :)

Var precis iväg å hämtade ut min laddare .. igen ! Tredje laddaren gillt så nu får vi se hur länge den håller ;o
men nu ska jag laga krubb så jag är laddad inför dansen ikväll!

tjingelingpling !

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

haha, ja det är hon!

2010-08-30 @ 17:47:51
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: marcus

Ikväll ska jag kolla på Fångarna på fortet :D Själv?

2010-08-30 @ 17:56:01
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0