- indiskt a la lojsi


Intog min position i köket för att göra lite indisk mat till mamma å pappa när dom kommer hem från träningen.. tänkte att ja skulle lura ur dom ett par skor hih!!

Är det inte jag som är da cheff eller ?
Gjorde två stycken kyckling grejer, en med coconut grejs å en med tikka massala!! Sen rajta å naan bröd givetvis !


Skulle ta kort på kycklingen så blev det immigt på linsen men fattade inte varför de var så fint å sen vart smutsigt så trodde min kamera hade gått sönder men som tur var så är jag så smart å fattade sen att de var ångan!

bon appétit!


Kommentarer
Postat av: julia

sv: vad skönt att du började idag va?? :)

Kram//julia

2010-08-24 @ 20:22:22
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0