- KREEEEFTOOEER.




Lite bilder från kräftskivan igår, höst upp har ni min extremt fina ritning på vårat inköpspapper!

Först vart det välkomstdrink (ja borde bli bartender...) sen så vart det krrraaeftoor! Säger bara såhär;
blinda kräftor är vidriga..

På kvällen vart det rappa kalja , haha .. säger bara

"kattnacke med fikushår , väldigt vanligt i thailands södra regioner"
"halvstekt uggla"
" inbakad bäver"
"snabbmakaroner"
" vin som trampas av thailändare"
" jag bröt benet när ja red min häst"
" blabla gjort på avföring"

Kan säga att de var inte lätt att läsa upp orden utan att garva haha!

Kommentarer
Postat av: Mickaaan

Yeaaaah! That was an awesome day/night!! :-D

Å du fick ta mig sjutton pyssla mkt! Både rita och vika servetter! ! haha! ;D

2010-08-23 @ 10:02:39
URL: http://mikaelaweller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0