- catch up



they love us!

Bad update.

Var med mickis på bio (eclipse) i fredags var det i guess, Den var mucho bra för de var lite touch med humor !
like when edward says to jake, "doesn't he owns a shirt?" haaa hilarious!
såg mig själv på reklamen AGAIN och hann ta kort (y)
filmen börjar......
Lojs : AAah han blev biten..
Mickan: aa tack, schysst att du berätta! ( i mickans tankar så pågår detta samtidigt : vilken jäkla trög människa..)

Yesterday! Så åkte ja och mina föräldrar till tippen för att skrota min säng som var sönder och för att sedan inhandla en ny! Nu kanske jag och mikaela vågar berätta vad som hände med den gamla ? eller.. vi sparar med att berätta allt tills vi är 18, eller vad säger du ?

Idag ska ja upp på stan för å kolla på påslakan och sänglampa.. känner mig så vuxen ( å sitter med en kopp kaffe i handen)
nu kom ja å tänka på häromdagen när henke,mickis å alex var här.. då står vi i köket jag mickan å henke dricker kaffe och pratar vuxenprat. VAAA?!?!
nog om det, nu ska ja göra mig i ordning!

pusselipusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0