"nu ska fettet brinna"

aaaa precis som paolo roberto säger på spotify reklamen .....

gymet idag, dock inte taggat eftersom ja vaknade kvart över två av att nick väckte mig låg kvar i sängen till circus tjugo i tre då var ja tvungen att dra till gymet med filippsii!
efter gymet kände vi oss så duktiga så vi drog hem å stekte!!(H) alltså pannkakor ofc!

å nu har ja tråkigt och funderar på va ja ska göra ikväll? kanske lägga mig tidigt.. eller as sent?
men nu ska ja iaf hitttta duschen eller badet..

LATER

haha juste så hittade jag min deo i min sko idag.. så när jag skulle ta på mig träningsskorna börja filippa garva åt mig för ja hitta min deo som låg där.. utan lock också.. & jag kan inte rå för att ja har illa luktande fötter !! hahaha

Kommentarer
Postat av: ida

mycket söt bild :D <3

2010-02-24 @ 15:36:17
URL: http://idahjelmestig.blogg.se/
Postat av: ida

hehe den va så jävla stor och så behöver jag ingen kamera mobil, för de va väll rätt bra kamera på den ?:) <3 plus denna har ja kollat efter och idag hittade jag den :D

2010-02-24 @ 22:58:33
URL: http://idahjelmestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0