risky business <3 johanna

HAHAHAAHAHA har datakunskap nu och det hände en sån jävla rolig grej förut!
jag och johanna har varit uppe i lärarrummet för att hon skulle fylla på vatten så när vi kommer ner i klassrummet så gör hon ett glädjeskutt men så sa hon att jag inte kunde så sprang jag framför för att visa och vände mig sedan om så såg jag hur johanna tog sats och HALKA PÅ SIN RUMPA! HAHAHAHAHAHAHAAHAHA DET VAR PRECIS SOM RISKY BUSINESS FAST ROLIGARE HAHAHAHAHA!

Sen så fick shewit en kommentar av felicia
- vad har vi efter det här?
- din mamma har föreläsning

haha och LUUIS ,
och grattis felicia och felicia på namnsdagen!:D<3

Och btw.. det var johanna som skrev att  jag älskade henne!!!!



Kommentarer
Postat av: Felicia

thanks L! <3

2010-01-14 @ 14:49:40
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahhah!

dagens höjdpunkt!

2010-01-14 @ 22:42:11
Postat av: Anonym

hahahahahahahha så jävla underbart!!!

2010-01-15 @ 09:10:29
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0