- as usual.



Ni kan ju gissa vad jag gjorde idag ;o
Ni som gissa på att jag var hemma gissa fel för ja var faktiskt ute på stan.. ovanligt va?
Blev väckt av mamma som säger kom nu så drar vi upp på stan å käkar lunch, sagt som gjort. Och att jag kommer hem utan en påse är ju omöjligt så jag har nu shoppat ännu mer ! ( inge fel med det )

HAHA, älskar min mamma också för när vi var inne på carlings så hittade hon en jättefin tröja som satt på skyltdockan å de var den sista så när han i affären ringde å kollade ifall de fanns fler tog mamma av tröjan på dockan å hela peruken å allt åkte av haha. ja ser bilden framför mig en blond tjej med handväska står å rycker av en tröja som hon ska ha å peruken å armen å hela faderaaluttan åker av !

Snart kommer charlie och gollum hit och ja ska klippa gollum fast jag inte kan men han tror att jag kan (y)
morsning korsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0