- once upon a time..


there was this little girl called lojs, and her father told her that this dress looked like a panta mera dress....

Ikväller så hör vi hur det smäller, när en sådan tjej som jag ska träffa en annan från vårat volleyboll lag.
Hon heter mikaela och kommer  inte hem från venezuela, nej för hon kommer hem från turkiet eller vare mongoliet ?
I nerja där jag var hade dom en väldigt trevlig bar, som ja skulle ta med denna flicka till men ack hon sa, de är inte vad jag vill.


Nu ska ja ut å äta me familia de blir det billiga för pengarna efter nerja resan är slut för det vart inte så mycket prut.
Med mitt stubbiga skägg tänker ja nu avsluta detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0