- snart är det jag som är kung.


- på första bilden så äre min boll wilson som då lag häst har skrivit sina signaturer på .. vackert!
- och på andra bilden så jonglerar alex och jag måste då vara beredd ifall nånting ramlar ner i marken!



Gick ju as bra att klippa henke idag ! För att vara första gången å klippa sådär kort hår.. har tyvärr ingen bild på det men kanske kan ta en imorn så ni får se ;D
På kvällen vart det fotboll, go holland alltså ! vilket jäkla mål det första var , unbelievable!

Sen tittade vi på butterfly effect två å tre eftersom vi såg ettan igår å den är så bra ... MEN FAN VAD DÅLIGA 2'AN Å 3'AN ÄR , ja trodde det skulle vara som en fortsättning för ettan sluta ju så dåligt men nej nej ! usch å fy å blä.. jag ska bli regissör å göra bra filmer när ja blir stor.. eller?

Nu så ska jag sova för imorn klockan tolv ska ja till filippa å träffa henne innan jag åker å sen måste jag packa! Har fan knappt börjat :o
På kvällen så ska jag, mikaela, alex och henke å flera ta en picknick å chilla med volleyboll osv. å ha en underbar kväll helt enkelt innan ja åker till nerja i tre veckor =)

godnatt rumpestumper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0