- det som händer på midsommarafton..




.. stannar på midsommarafton! förutom herpes det följer med hem.. haha eller?

Gårdagen började med "midsommarbord" och jaggjorde en midsommarkrans till mig själv, hur jag nu lyckades få ihop en sån var en gåta!
Efter det vart det dans runt stången och senare på kvällen ja då vart det dans runt en annan stång..
Trevligt folk iaf å kvällen vart lyckad tillslut!

Idag blire sola å chilla, har lekt med småbarn JAG LOUISE som inte gillar barn har lekt med trillingar! fast dem är så sjukt söta !

Nu ska ja göra mig iordning för att åka upp till sommarstugan igen,
pussssss


Kommentarer
Postat av: Felicia

på vilket sätt ska man tolka "dans runt en annan stång" ? :p hahahahah

2010-06-26 @ 21:53:39
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha jasså de e sån stång du kör på midsommar? kinda louise nasty style ;)

2010-06-30 @ 15:17:46
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0