- motorcykel.

Ska snart ut å åka mc med pappa för vi ska iväg å luncha!
Niceprice, ja ska gå om tio min å har precis kommit ut från duschen så kanske borde hurrycurraaa' mig.

Juste! Bara jag som lyckats med detta , att ja väntar på en buss .. sen när bussen kommer så står ja kvar å väntar å märker inte förens att bussen åker att de var den bussen ja skulle med ?
Å sen när det är grönt vid ett övergångsställe står ja kvar å väntar å trycker på knappen å fattar inte att de är grönt...

Jag har mina jobbiga dagar..
Men nu ska jag dra!


Kommentarer
Postat av: Felicia ♥

Jodå med mej är det bra :)

Vad händer ikväll?

2010-06-16 @ 15:59:05
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0