- vad är oddsen?


Jag har velat sova på balkongen en lång tid nu, det är nånting jag brukar göra varje sommar.
Men första gången ja tänkte göra det hade mamma å pappa somnat så ja kunde inte hämta madrassen i deras rum.
Andra gången så skulle det bli dåligt väder dagen därpå
Igår när jag ville det å en gång innan vägrade mikaela sova där med mig.
Så nu när mamma å pappa är vakna, jag har god planering, mikaela är inte här och det är fint väder vill jag nu sova på ballen..MEN VAD BLIRE FÖR JÄVLA VÄDER IMORN DÅ?
Bara imorn som de ska bli sådär mycket regn, av alla dagar.. å det är just idag ja vill sova där...

aja .. får väl vänta med att sova på ballen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0