- volley fucking ball




Eftersom min volleyboll gick sönder när vi spelade förra gången så var ja tvungen att köpa en ny igår, så 1 minut innan fyra ( när stadium stänger) så springer jag in och frågar efter en volleyboll, OCH SCORE så fanns det en enda kvar!
Så  igår spenderade jag kvällen med mikaela och vi bestämde oss då fför att spela volleyboll! Dem enda två som ville vara med var gnuarna alex och henke.
Det började segt men sen kom vi allt igång å jäklar vad grymma vi var!
men vad händer sedan... DOMDOMDOMDOOOOOOOM jo regnet kom!
men vi spela ändå fast sen bestämde vi oss faktiskt för att dra hem och titta på film, skräck.. bra filmval.. ELLER INTE, fick mardrömmar av filmen och vaknade av att ja själv skrek!
hade ju mickan som sov hos mig inatt, undra hur de ska gå nu inatt..

Kommentarer
Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiickiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwaitforit S

haha Gnuarna...awesome shit!!



ååå, the day was legen...wait for it...dary!

Lr hur det är! :D

2010-06-20 @ 22:03:39
URL: http://mikaelaweller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0