- god daaaaaaamn


Händelserik dag idag,
Imorse så började dagen med att ja försov mig, skulle upp klockan 6 tänkte jag, men vaknade kvart i sju, för ja skulle till tandläkaren halv åtta å var tvungen att ta 4 tabletter en timma innnan för mitt hjärta för eftersom ja har hjärtfel är det jätte farligt om ja börjar blöda i munnen utan att tagit penicillin, å kan säga såhär.. det var inga små tabletter heller. aja snabbt i med dem å sen iväg på cykeln, när ja var utanför kollade ja på klockan å klockan var exakt halv så de var bara att skynda sig upp... nej men tro inte att ja blir hindrad då inte..

- När ja ska låsa min cykel råka ja välta den.. tro inte att tio andra cyklar välts då med som dominobrickor. SCORE bra där lojs!
de var bara att ställa upp alla å sen kuta upp igen!

sen när vi skulle till i3 idag ställer jag å johanna oss vid fel bussplats på fel sida.. så vi ser 21'an åka .. så vi missa den när vi kom på att vi skulle stå på andra sidan. vi ägde dock på självförsvar! hah

Nu måste ja plugga så vi hoeeereeees seeeaaaan!

lojs is in thaaa HOUUUUSEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0