me love fridays!



fick skippa glajerna idag.. tragiskt.. kändes svårt att lämna de hemma.. därför jag inte gjorde det :D de fick följa med i väskan(y) man vet aldrig.

min busighet fick också följa med.. den går inte att lämna hemma . .
Fredag and we love it!

Har nyss varit i skolan och gjort nationella pch det gick super ju! :)
Nu har jag egentligen slutat men eftersom ja har valt att tagit emot en kund i eftermiddag så ska jag tillbaka till salongen snart för att sminka elin =)

Och man kan ju typ säga att jag har.. SOMMARLOV NU :D för på måndag ska vi typ bara ha självförsvar i skolan å sånna skojsiga grejer å sen på tisdag åker jag så , SCORE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0