- you know i would to anything for ya'


ny tröja från one teaspoon/ radiodays !! :)


Att tonåringar siter och spelar alfapet och kör charader en lördagkväll är extremt normalt, i alla fall i min värld..
Gårdagens felhörning var nog när vi pratade om henkes ragg i lund
filip - du får väl offra lite, flytta 50 mil.
jag - ursäkta men vad sa du? :O
filip - flytta 50 mil?
jag - jaha! Jag trodde du sa fitta för 50 mil!
Så fel det kan bli!

Nu har jag köpt ett doftljus som jag ska tända å så ska ja göra en latte till mig och käka pepparkaksdeg å sätta på en film! MYSPYS på första advänt, önskar dock min kille hade varit här men får vänta med att mysa med honom tills nästa helg!

chaaaao chaaoo




Kommentarer
Postat av: Eman

Hejsann :D Hag ville bara säga att jag gillar dina bilder verkligen :) Fotar någon dig eller fotar du själv?



Jag gilla verkligen den andra bilden från höger, längst upp på din header :)



kärlek till dig :D

2010-12-03 @ 22:32:15
URL: http://eemzahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0