rooed koooftääh

GUUUU vilken hääärlig daaag allesammans, fadderadelittan lej vad ja har stressat!
Började halv ett så fick en redig sovmorgon kan ja lova, nationella i svenska gick fiiint!
Sedan vart det dans, SKOJ!
och sen vart det att stressa hem för att hinna duscha å göra sig iordning för kvälllen, har nämligen varit å lyssnat på vd'n för moderådet som pratat om höstens och vinterns mode! Mycket trevligt, tack radiodagar damer, ni är guld!
Nu har jag packat för imorn bär det av till melleruuuuuuuud för att gosa med min älskling!
GODNATT allesammans, fan va tråkigt att man inte kan skriva på olika dialekter för när jag sitter å skriver i min blogg tänker jag mig alltid olika meningar på olika dialekter nu har jag ju märkt att de är dö trist att läsa för ni fattar ju inte att man ska läsa på dialekter-.- får börja förklara när var å hur ni ska läsa på dialekter haha!

aja, tjao!

Kommentarer
Postat av: sofie

vilken fin kofta! :D var har du köpt den?

kram. älskar din blogg :)

2011-03-31 @ 09:02:38
Postat av: Anonym

underbar kofta! var är den ifrån?

2011-03-31 @ 17:26:29
Postat av: Lojs

tack! Den är köpt på herr-avdelningen på design only :)

2011-04-02 @ 19:45:28
URL: http://louisefransson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super fin kofta du har, vad kostade den? :)kram

2011-04-03 @ 19:28:15
Postat av: Lojs

tack! :) Den kostade drygt tusen, kommer inte exakt ihåg hur mycket :) Kram

2011-04-03 @ 23:14:38
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0